SALAM SAYANG BUAT PENDIDIK KU

"KASIH SAYANG MU TERPATRI DI MINDAHATI KU, WALAU KITA TAK BERTEMU, ILMU MU MENGALIR DIDADAKU, TIADA JEMU MENYEMAI ILMU, PENDIDIK KU RATU DIHATIKU..."

Wednesday, April 8, 2009

ADOBE PHOTOSHOP: KEMAHIRAN ILMU DARIMU UNTUKKU

Pengalaman membuat sesuatu yang baru amat menyeronokan. Aku pada mulanya, tidak mengetahu apa sebenarnya adobe photoshop dan apakah kegunaannya. Namun dalam kelas BBM3410 aku telah mengetahunya dan mempelajari bagaimana menggunakannya. Amat seronok melakukannya kerana aku lansung tidak mengetahuinya.
Terima kasih aku ucapakan pada Dr. Normaliza dan cik Alia kerana membimbing aku cara-cara membuat kalender yang unik dan menarik. Melihat kalender yang terpapar gambar ku bersama teman amat menyeronokan. Hasil tugasan ini, benar-benar membuatkan aku rasa tidak menduga bahawa aku juga boleh menghasilkan kalender sendiri dengan gambar sendiri. Aku amat bertuah kerana mendapat didikan daripada Dr. Normaliza. Terima kasih Dr. Normaliza.

No comments:

Post a Comment