SALAM SAYANG BUAT PENDIDIK KU

"KASIH SAYANG MU TERPATRI DI MINDAHATI KU, WALAU KITA TAK BERTEMU, ILMU MU MENGALIR DIDADAKU, TIADA JEMU MENYEMAI ILMU, PENDIDIK KU RATU DIHATIKU..."

Wednesday, April 8, 2009

KETIKA DAN KALIMAT




AKU ANAK DIDIK DR. NORMALIZA

Nama ku sujilayati bt Ismail, nombor matrik 137735, aku dilahirkan di sabah. Kali pertama aku menjejaki kaki ke UPM ialah pada julai 2006 kini aku hampir sampai ke penghujungnya, tamat pengajian pada april tahun ini.
Salah satu subjek akhir semester yang aku ambil ialah BBM3410. subjek ini merupakan subjek yang sangat istimewa dan unik pengajarannya. Pensyarah yang membimbing kami ialah Dr. Normaliza. Dr. Normaliza telah memberi bimbingan dan tunjuk ajar kepada kami yang pada asalnya tidak mengetahui apa-apa tentang multimedia.
Pengalaman yang indah ini amat manis untuk dikenang, Dr. Normaliza telah memberikan kami iaitu anak-anak didiknya sesuatu yang sukar kami perolehi di tempat lain. Banyak ilmu yang Dr. Normaliza curahkan antaranya:

• Asas Grafik
• Multimedia dalam web
• Peringkat Pembinaan Laman Web
• Perkara-Perkara yang boleh dimasukkan dalam web
• Teknologi Maklumat
• Jenis-Jenis Laman Web dan lain-lain

Ilmu ini menjadikan aku bukan seorang pelajar sastera semata-mata namun turut mengetahui pengetahuan diluar bidangku.

No comments:

Post a Comment